אנשים רבים סובלים מבעיות אורטופדיות שונות כגון: כאבי גב תחתון, כאבי צוואר, מחלת הריפלוקס, כאבי רגליים ועוד. למצבים אלה קיים פתרון פשוט למדי ולא יקר העונה לשם כריות אורטופדיות. במידה והנכם סובלים מכאבים שונים בגוף, אין זה משנה בני כמה אתם, חשוב מאוד לטפל בבעיה ולייצר לה פתרון. כפי הנראה, אתם יושבים שעות רבות מול המחשב, או אולי אתם סוחבים פציעה כלשהי, סובלים מפגם גנטי כזה או אחר, או שמדובר בהזדקנות של הגוף. כאבים הם דבר לא נעים, מטריד ומפריע למהלך החיים התקין ולכן, חשוב מאוד למצא פתרון לבעיה, לטפל ולהחזיר את איכות החיים שאבדה בדרך כתוצאה מהכאב. בהרבה מאוד מקרים הפתרון מאוד זמין וקל. 

בעיות בגב התחתון

הסטטיסטיקה מלמדת אותנו ששמונים אחוזים מהאנשים בעולם, יחוו, בשלב זה או אחר של חייהם, כאבים בגב התחתון. מדובר בכאבים האורטופדיים השכיחים ביותר, המוכרים בספרות הרפואית. הסיבה לכך נעוצה בעובדה, שהגב התחתון מחזיק, במשך שעות רבות, את משקל הגוף שלנו והדבר מעמיס עליו מאוד. הדבר קורה בעיקר במהלך ישיבה ממושכת על כיסא. סיבות נוספות לכאבי הגב התחתון הנן: התבגרות הגוף, חוסר פעילות ספורטיבית וישיבה ממושכת במשרד, או מול מחשב. 

הפתרון הקל והזול ביותר

נכון שהפתרון הטוב ביותר הוא לשנות הרגלים, להתחיל לעשות ספורט, לוודא שיושבים נכון על הכיסא וכן הלאה. אבל, ישנו גם פתרון אחר, קל, יעיל וזול – כרית אורטופדית. ישנו מגוון לא קטן של כריות אורטופדיות אולם, דבר אחד משותף כנראה לכולן, הן תומכות בגב התחתון ומיועדות לישיבה ארוכה על הכיסא. מדובר בכריות בעלות מה שנקרא, זיכרון תנוחתי והן הופכות את הישיבה על הכיסא למהנה ונוחה מאוד. תכונה זו תורמת להפחתה משמעותית של הכאבים בגב התחתון. להלן מספר סוגים, למטרות שונות, של כריות אורטופדיות מיטיבות – כרית אורטופדית לפצעי לחץ, כרית אורטופדית לישיבה ממושכת על כיסא (תומכת בגב תחתון ובאגן), כרית אורטופדית לתמיכה מדויקת בגב התחתון וכרית התומכת בחלקו המרכזי של הגב. 

כאבים בצוואר

במרחב התצוגה של אורטוקל, תוכלו למצא מגוון רחב של כריות אורטופדיות, שחלקן נותנות פתרון לכאבים בצוואר. כאבי צוואר שכיחים מאוד בקרב בני האדם ואנו נוטים לכנותם – צוואר תפוס. כאבי צוואר נובעים, על פי רוב, מעומס יתר על הצוואר והם עלולים להימשך מספר רב של ימים. במקרים קשים, כאבי צוואר יכולים להימשך גם חודשים ארוכים. במרבית המקרים הכאבים יחלפו מעצמם אבל, במקרים פחות שכיחים, יהפכו הכאבים לכאבים כרוניים. 

אנשים היושבים במשך שעות ארוכות, בכל יום, מול מחשב, אנשים שנוהגים שעות רבות בכבישים, נמצאים בסיכון גבוה לחוות כאבי צוואר לא נעימים. כדי לנסות ולהימנע מכאבים אלה מומלץ להקפיד לבצע הפסקות מדי פעם, לקום, להסתובב ורק לאחר מספר דקות, לחזור למחשב או לרכב. דבר נוסף, חשוב לדאוג שתהיה התאמה טובה בין הגובה של השולחן עליו מונח המחשב, לבין הגובה של הכיסא עליו יושבים, לבין הגובה של צג המחשב. זאת ועוד, קיימות כריות אורטופדיות שעוזרות להימנע מכאבים, המהווים מטרד משמעותי, המערער את איכות החיים. כריות אורטופדיות מתאימות לשימוש במהלך שעות העבודה וישנן כאלה המתאימות לשינה.

כריות מומלצות לבעיות צוואר, אותן ניתן למצא בחברת אורטוקל – כריות גליל שלם התומכות בצוואר, כריות חצי גליל התומכות בצוואר וכריות שינה עם תמיכה מיוחדת לצוואר. 




בעיות ריפלוקס

אנשים הסובלים מתופעת הריפלוקס (מחלת ההחזר הקיבתי ושטי), הנגרמת כתוצאה מליקוי בשסתום הושט, המהווה מחיצה, המפרידה בין הקיבה לוושט. בעיה זו מייצרת תופעה של מיצי קיבה חומציים העולים מהקיבה לתוך הוושט ומגיעים לעיתים עד הלוע. תופעה זו גורמת ממש לכוויה בחלק הפנימי של הצינור, המחבר בין הקיבה לפה ומסייע בהעברת המזון מהפה לקיבה. תופעת הריפלוקס איננה עוברת מעצמה ויש לקבל טיפול תרופתי לבעיה זו, לפחות בחלק מהמקרים. מדובר במחלה כרונית הדורשת לבצע שינויים באורחות חיים, בתזונה ועוד. אחד הדברים שיכולים לסייע בצורה משמעותית ולהיטיב עם איכות החיים של הסובלים מהבעיה הנה, כרית אורטופדית (כרית ריפלוקס מיוחדת). כרית זו תאפשר לכם לישון בזווית נכונה (בין 20 ל- 30 מעלות), דבר שימנע את עליית החומציות מהקיבה ויתרום לאיכות השינה שלכם. 

כרית ריפלוקס לשיפור השינה, תספק לכם מענה אורטופדי, ליציבה אופטימלית במהלך שעות השינה, של החלק העליון של החזה, של הצוואר והראש. השימוש בכרית אורטופדית לשינה, ימנע מכם כאבי שכמות, גב עליון וכאבי צוואר. שינה ממושכת על כרית שאיננה אורטופדית ולא ממש טובה בשבילכם, תייצר בעיות וכאבים אבל, לא מהיום הראשון, הדבר ייקח זמן ורק לאחר זמן מה, תתחילו לחוש בכאבים ואי נוחות בצוואר ובגב העליון. הכאבים יתפתחו בהדרגה אולם, חשוב ביותר, להבין מיד שיש להחליף את כרית השינה. הזנחה של העניין עלולה לגרום לבעיות דרמטיות כגון: דלקות בפלג הגוף העליון ובצוואר, דלקות שקשה מאוד יהיה לרפא בצורה מהירה, באמצעות החלפה של כרית רגילה לכרית אורטופדית. 

חומר הויסקו

אחד החומרים מהם עשויות כריות אורטופדיות הוא ויסקו. כרית העשויה מחומר זה היא כרית ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצא. חומר הויסקו פותח במעבדות נאס"א האמריקאיות. מדובר בחומר המסוגל לספוג את חום הגוף, להתאים את עצמו לצורת הגוף שלנו, לשמר ולזכור את משקל הגוף של המשתמש. כרית אורטופדית מויסקו מייצרת פיזור אידיאלי של משקל הגוף והמיחושים הפועלים על השרירים והעצמות. התוצאה של השימוש בכריות ויסקו אורטופדיות הנה, קימה רעננה, נטולת כאבים ומלאת אנרגיה. 

לא על המזרן לבדו

אנשים רבים נוטים לחשוב ששינה טובה תלויה במזרן עליו ישנים ורק בו. אולם, הדבר כלל וכלל לא נכון. גם אם תשנו על המזרן הטוב והנוח בעולם, לא תוכלו ליהנות משינה טובה, במידה והכרית שלכם איננה מתאימה לכם ואיננה ברמת איכות גבוהה. אי לכך, כרית אורטופדית, המותאמת לצרכים המדויקים שלכם ולמבנה גופכם, היא הכרח המציאות. ללא כרית איכותית ומתאימה, לא תזכו לחוות את תחושת הרעננות של ההתעוררות בבוקר. עשו לעצמכם טובה ובמידה ואתם סובלים מכאבים בחלקו העליון של הגב או בצוואר, חפשו את אורטוקל ורכשו כרית אורטופדית, איכותית.

כריות לטקס

חומר הלטקס הוא חומר טבעי המיוצר מהשרף של עצים. מדובר בחומר איכותי נוסף, בעל יתרונות ברורים כגון, רמת הגמישות העצומה שלו, עמידותו המשובחת ויציבותו. כריות אורטופדיות מלטקס, אידיאליות עבור אלו מכם הזקוקים לתמיכה טובה לצוואר במהלך שנת הלילה. הכרית מגיעה עם שיפוע המעניק תמיכה מדויקת וממוקדת לצוואר, דבר המשפיע מידית על עמוד השדרה ודואג ליישר אותו בצורה טבעית ונעימה. הגמישות הגדולה של חומר זה, מאפשרת מילוי של החלל, הנמצא בין הראש המונח על גבי הכרית, לבין הכתף שנמצאת על המזרן. חומר הלטקס מצוין גם לאלה הסובלים מאלרגיה בהיותו חומר טבעי. 

שמירה על יציבה נכונה

שינה על כרית אורטופדית תורמת רבות ליציבה שלכם שתהיה על גבול השלמות. אין קשר לגיל שלכם, כרית אורטופדית טובה, תסייע לשפר את היציבה בצורה מאוד משמעותית. הדבר משפיע באופן מכריע על הבריאות הכללית ועל המראה. יציבה נכונה עוזרת לנשום נכון, מכלול האברים הפנימיים של הגוף יפעל כראוי ואתם תשנו טוב יותר. יציבה נכונה מייצרת מראה רזה יותר ויזואלית, בזכות הגב הישר שיהיה לכם.