איך נוכל לעזור לך?

שאלות נפוצות אורטוקל

ברוכים הבאים לעמוד השאלות הנפוצות שלנו.
מוקד שירות הלקוחות שלנו פעיל מ9:00 בבוקר עד 17:00 בצהריים.
כדי שתוכלו לקבל את התשובה לשאלה שלכם הכי מהר שאפשר אנא חפשו את השאלה שלכם כאן לפני שתפנו לשירות הלקוחות.‎

שאלות לגבי הזמנות

אני רוצה להחליף מידה למוצר שקיבלתי

בשמחה, אנחנו מציעים החלפות ראשונות בחינם. אנא שילחו לנו מייל עם מספר ההזמנה שלכם ונשמח לעזור לכם להחליף. שימו לב שניתן להחליף מידה בלבד.

קיבלתי גיפטקארד לחנות שלכם ואני רוצה מוצרים אחרים ממה שהזמנתי כבר

לא ניתן להחליף מוצרים, מידה או לקבל החזר כספי להזמנות שנרכשו עם גיפטקארד.

לא שמתי לב או שכחתי שיש לי קוד קופון, אפשר לקבל החזר על ההנחה שהקופון היה מעניק לי?

אנחנו לא יכולים לבצע החזרים אם הקופון לא הוזן. אם הקופון שלכם פג תוקף ושכחתם להשתמש בו, אנא שלחו לנו הודעה ונשמח לעזור לכם.

אפשר לבטל את ההזמנה שלי?

ניתן לבטל את ההזמנה אם היא עדיין לא יצאה לדרך. אנא שילחו לנו מייל ונעשה הכל כדי לעזור לכם. שימו לב שבהתאם לתקנון שלנו, אנחנו לא מתחייבים לביטולי הזמנות לאחר שנעשו.

קיבלתי מוצר לא נכון, מידה לא נכונה, או מוצר פגום

אנחנו מאד מצטערים על אי הנוחות. הצוות שלנו עובד קשה כדי לשלוח בדיוק את מה שהזמנת, אך לפעמים טעויות קורות. אנא שילחו לנו מייל עם מספר ההזמנה המקורי ותמונות של המוצרים שקיבלתם ונדאג לשלוח לכם מוצרים חדשים על חשבוננו.

אני רוצה לקבל החזר כספי

ניתן לקבל החזר כספי בהתאם לתקנון ומדינויות ההחזרים שלנו (בניכוי 5% עמלת סליקה ו30 ש"ח דמי משלוח למחסנים שלנו בחו"ל) אנחנו רוצים שתהנו מהמוצרים שלכם, ולכן אם אתם לא 100% מרוצים, אנא שלחו לנו מייל ונעזור לכם למצוא פתרון.

ביצעתי הזמנה אך לא קיבלתי אישור או קבלה למייל

אנו שולחים אישור הזמנה מיד לאחר ביצוע ההזמנה. לפעמים האימייל שהוזן הוא לא נכון או שהאימייל שלנו נחת בספאם. אנא בידקו את תיבת הספאם שלכם, ואם לא מצאתם את מייל אישור ההזמנה שלחו לנו הודעה עם מספר ההזמנה והשם שלכם ונעזור לבדוק למה המייל לא הגיע.

קיבלתי אישור הזמנה אך מופיעים בו פחות או יותר פריטים ממה שהזמנתי

אין לנו אפשרות להתערב באישורי ההזמנה שנשלחים. כלומר, מה שהוספתם לעגלה וקניתם באתר הוא מה שתקבלו עליו את האישור. אנחנו מבינים שלפעמים קורות טעויות ושוכחים להוריד או להוסיף מוצרים, ולכן נשמח לעמוד לרשותכם ולמצוא פתרון.

הזמנתי ואני רוצה להחליף דגם, מידה, צבע, או לשנות את ההזמנה שלי

אנא שלחו לנו מייל בהקדם האפשרי אם תרצו לבצע כל שינוי בהזמנה שלכם. בהתאם לתקנון שלנו, אנחנו לא מתחייבים שנוכל לבצע שינוי בהזמנה, אך נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לעזור לכם לקבל את הפריטים שתרצו.

שאלות לגבי משלוחים

מתי אקבל את החבילה שלי?

כמצוין במעמד הרכישה ובמדיניות המשלוחים שלנו, אנחנו מתחייבים ל 7-14 ימי עסקים למשלוחים שלנו (ימי עסקים - ללא שישי ושבת) אנא בידקו האם ההזמנה שלכם עדיין במסגרת הזמן הזו. אם פרק הזמן עבר, אנא פנו אלינו עם מספר הזמנה ונשמח מאד לעזור לכם לאתר את החבילה.

איפה המשלוח שלי נמצא?

ניתן לעקוב אחרי ההזמנה שלך בעמוד המעקב שלנו בלחיצה כאן.

איך אדע שהמשלוח שלי הגיע?

אנו שולחים מיילים ואסמסים המעדכנים על עדכון סטטוס המשלוח, שהוא באיזור שלך, וכשהוא מגיע אליכם או לנקודת האיסוף.

לאן המשלוח שלי יגיע?

אם הזמנת לנקודת איסוף - ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה אליך מתי שהמשלוח יהיה באיזור שלך (אסמס ישלח מחברת המשלוחים) אם הזמנת משלוח עד הבית, אז המשלוח יגיע לכתובת שצוינה במעמד ההזמנה.

לא הצלחתי לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה

לא ניתן לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה מכיוון שלפעמים הנקודות משתנות. כשהמשלוח יגיע לאיזור שלך ישלח למספר הטלפון שציינת אסמס בו ניתן יהיה לבחור את נקודת האיסוף המועדפת בשבילך.

פספסתי את המשלוח עד הבית שלי, מה ניתן לעשות?

למשלוחים עד הבית, אנחנו עובדים עם חברות השילוח אקסלוט. אם פספסת או שהמשלוח שלך מחכה לתיאום, צריך לשלוח הודעה בווצאפ לאקסלוט ביחד עם השם שלך ומספר המעקב והם ישמחו לקבוע לך משלוח מחדש.

מספר הטלפון של אקסלוט הוא: 0515332271

הזמנתי פעמיים, האם ההזמנות שלי יגיעו ביחד?

אנחנו עובדים מאד קשה כדי להוציא את כל ההזמנות במהירות האפשרית. אם הזמנתם את ההזמנה השניה בתוך 24 שעות מביצוע ההזמנה הראשונה, בדרך כלל אנחנו נצליח לאחד את המשלוחים, אך אנחנו לא יכולים להתחייב לכך.

שאלות כלליות

איפה אפשר למדוד את המוצרים שלכם \ איפה החנות שלכם נמצאת?

אורטוקל היא חנות אינטרנטית. מכיוון שרק פתחנו את השלוחה שלנו בארץ כרגע אין לנו חנות פיזית בה ניתן לנסות את המוצרים. אנחנו מבינים שזה מפחיד להזמין מוצר אורטופדי ללא נסיון, ולכן אנחנו מציעים החלפה ראשונה בחינם בכל הזמנה. בנוסף, ניתן להתרשם מאלפי הביקורות שלנו באתר ובפייסבוק. אנחנו עובדים קשה על מנת לפתוח סניף פיזי עוד השנה.

אני רוצה לדבר עם מי שהוא בטלפון

שירות הלקוחות של אורטוקל זמין מ9:00-17:00, ראשון עד חמישי במייל ובמדיה החברתית. בגלל שרק פתחנו את השלוחה שלנו בארץ כרגע אין לנו שירות לקוחות בטלפון. נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה בערוצים הזמינים כעת. אנחנו עובדים קשה על מנת לפתוח שירות לקוחות בטלפון ובווצאפ מאד בקרוב.

למה לא עונים לי?

אורטוקל ישראל היא חנות חדשה ולכן לפעמים יש לנו עומס על שירות הלקוחות. אנחנו מבטיחים שנגיע לפניה שלך תוך 48 שעות ונעזור לך בכל נושא.

אפשר לשלם במזומן לשליח?

כרגע לא ניתן לשלם במזומן לשליח או בכל שיטת תשלום אחרת שלא זמינה באתר שלנו.

אני רוצה להתייעץ עם מי שהוא לפני הרכישה

נשמח לעמוד לרשותך ולהמליץ על מוצרים מהחוויה של הלקוחות הקיימים שלנו. אנא שימו לב שאורטוקל אינה מוסד רפואי ואינה בקיאה במקרה של כל לקוח, ולכן ההמלצות שלנו מתבססות על חוויות של לקוחות קודמים בלבד. לשאלות פשוטות אנו ממליצים לפנות אלינו בפייסבוק למענה מהיר יותר. ניתן לדבר איתנו בפייסבוק בלחיצה כאן.

האם האתר שלכם מאובטח לרכישה?

אורטוקל משתמשת בפתרון סליקה מתקדם ומאובטח בתקן PCI בינלאומי. אין לנו בשום שלב גישה לפרטי האשראי שלך. בנוסף , אין לנו אפשרות לחייב את כרטיס האשראי שלך מחדש לאחר שסיימת את הרכישה. הפרטים שלך מאובטחים ב100% עם חברת הסליקה. אפשר לרכוש מאיתנו בראש שקט, ובנוסף, צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך לכל בעיה או חשש.

עדיין יש לכם שאלות? אנחנו כאן.